tisdag 5 januari 2010

Nytt år, Nya tag

Helluu.. ni klagar lite på min uppdatering känner jag.. så jag får väl ställa upp på ett inlägg...

Idag är det heeelt sjukt kallt ute.. så vi bli innevarande idag jag o lillskit..

Tror jag fick jobb idag... ääähmm.. typ UNDERBART!!! Så får se när hon ringer tillbaka efter hon kollat schemat.. me like..

Helgen har vart utav dess like och jag har skrattat som en dåre.. haha, i söndags åkte jag o Mickis till ingarö hem till Jerry (hennes bror), käka lite tacos och spela yatzy och kolla två filmer (haunting in connecticut och slumdog millionare(stavas??)). Och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en skräckfilm, inte för att den inte var läskig, utan för att en viss herre förstörde hela filmen med sina sjukt dåliga skämt och inflikande kommentarer... men huvudsaken var väl att vi hade kul, och det hade vi ju.. haha.. fortfarande ont i skrattmusklerna :)Inte nog me det så fick min karl för sig att leka allan balla igår, så låg i sängen o dog av skratt.. haha... skratt förlänger livet.. yeah right!! Jag är nära skrattdöden :)

För mig o Tildus är det fortfarande jullov, kenta har gått tillbaka till jobbet :( Men han har hunnit göra fint i sovrummet och skrubben.. dock ligger hela garderoben i vardagsrummet.. tänkte ta tag i det idag, när jag ämndå vägrar gå ut :P

Sen blir det lite annat tråkigt o vettigt.. men å andra sidan så drar vi till fiskis imorn och leker me Astrid och puppisar :)))

jaja, nu har jag uppdaterat lite och ni lär ju bli bättre med kommentarerna *harkel*.. hare bra hej =)

Inga kommentarer: