måndag 15 februari 2010

fyy faaaan

va jag fryyyser!!! skitkallt på jobbet.. brrr... är nog rätt trött också..
men vafan..

imorse tog jag lite sovmorgon och tänkte att jag skulle dricka morgonkaffet på jobbet.. som TUR var köpte jag en latte på pressbyrån i morse... för när jag kom till jobbet.. så hade de köpt hämtkaffe till sig själva, istället för bryggkaffe.. skitsamma.. sorglig sak att va bitter över men.. men d var inte kul.. men som tur var så åkte en väldigt snäll chaufför och köpte kaffe till mig, bryggkaffe ja.. Tack så mycket!!! så först nu får jag mitt kaffe... kom hit 6. 40!

fick jennie abstinens idag.. det här e vår tid liksom... från nu till sensommarn.. och så är hon i jävla skitbajs dalarna! men jag ska nog åka upp dit ganska snart tror jag.. haft lite tankar på att åka upp till midsommar me mathilda..men självklart tidigare.. sen har vi pratat om kryssning också.,. men men, vi får se!

nää om man ska jobba lite och ge bilarna lite jobb =)

Vi höres!

4 kommentarer:

Caroline. sa...

När kommer du hit då? Haha!

My sa...

Hej! My här, såg att du hade kommenterat min blogg :) Tack för tipset, det ska jag fixa! Men.....Fan jag kommer inte ihåg vart vi har träffats eller vem du är, jag känner igen dig JÄTTE mycket, men jag vet inte ifrån vart! Hoppas du inte tar illa upp, jag har super dåligt minne och måste ta och skärpa till mig ;) Kram på dig!

My sa...

Jahaa var det så det var! Fy och usch på mig som har så fruktansvärt dåligt minne!!! Jag kommer fan fortfarande inte ihåg detta, hahaha. usch förlåt mig. Jag måste ju seriöst ha ngt fel i huvudet.... ;)

Novalies mamma sa...

du har fått en utmärkelse i min blogg =)