fredag 12 februari 2010

SUPRIIISE!!!

haha, nu kan jag inte hålla mig längre.. obs, att designen är tillfällig... :P

hmm.. jaha.. va har hänt då och var ska jag börja.. orka tänka tillbaks..

Jag satt i lite tankar idag och insåg att jag är rätt stolt över mig själv och mitt sätt att hantera saker o ting.. vänner, eller sk vänner har blivit mer bekanta... jag har inte klippt, men jag har heller inte vidgat bandet. Jag vet vilka som är mina vänner, och jag känner ingen press på mig att bekräfta det för de heller... ni vet helt enkelt vem som kan ringa mig mitt i natten... Jag har blivit sårad, ja... men jag kan inte hålla dörrarna öppna för att bli sårad åter igen, utan jag stänger de dörrarna och öppnar nya för den som förtjänar det.

Jag är stolt över mitt underbara barn som blir förflyttad till en annan avdelning i april.. stora flickan..!!! Jag är stolt för att hon är min och för att hon är den underbaraste varelse på denna jord!!!!

Jag är stolt över mig själv som ser till att barnens behov tillfredsställs, vi är ute, vi pysslar, vi leker, vi dansar...

Jag kan vara stolt över den jag är och det jag åstadkommer!


haha, skälvkänsla nu!!! hahah nää då.. men satt o tänkte idag bara...

btw 6-7 mars blir det enköping.. bloggträff med M. Graaf!!! =) sååå jääääävla kul!!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja du är grymt duktig!Och jag är också stolt över dig ,ungen min!De ska verkligen bli SÅÅÅ jäkla nice att åka till Friibergs med dig!Kram Mamma