tisdag 29 september 2009

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...




Det var ju roligt.... laaalaa... eller inte... men det ryktas om snö och att det kommer imorn... hmm... hoppas hoppas HOPPAS att Mathildas nya kläder kommer typ, igår.... så hon kan va så där höst-vinter söt som bara hon är.. eller d är hon ju iaf, men vem har sagt att lite krydda i den bästa soppan inte gör den bättre? eh va? haha, vi lämnar d ämnet nu.. innan d spårar ur.




Nu sitter jag här iaf, otippat va? Mathilda kollar på... taadaaaa... charlottes web. Och emilia försöker så gott hon kan med tårfyllda ögon och tjock näsa.. stackars Emilia, hon är verkligen "vuxen-förkyld"... hon orkar ingenting, och hon är så trött så ögonen tåras på henne.. hmm.. lillefis... ska minsann ta hand om henne idag, fram till 12 iaf, för då kommer Kenta hem och jag ska iväg till skolan.. tur att febern är borta, men känner mig rätt mör ändå.. men men, plikten kallar... verkligen!




I helgen är tanken att vi ska till uppsala, på inflyttningsfest... Barn- och hundvakt är kirrat. Men jag har två saker emot mig iaf! Barnen är förkylda, mest Emilia nu. Jag skickar inte iväg sjuka barn.. så är det! Och gubben har match... allvarligt? Hur blev det d största problemet? Jo för att han är som han är, och det är sista matchen.. jaja... va är en bal på slottet?




nää, som ni ser har jag skjutit upp designen.. hinner ju inte klart och då blir jag bara irriterad. Det kommer när det kommer...




Jag har ju inte tittat på hollywood fruar, men blev så nyfiken när alla klankar ner på Anna Anka. så satte mig och kolla igår på 3play. Haha alla är ju grymma, de lever ju alla tjejers drömliv... bara att de pallar trycket... jag tror det kräver ett enormt bra psyke att leva så, som anna tex... hon säger ju själv att livet inte alltid är underbart, för att hon är mycket själv mm, men hon har valt att leva så, en snygg ikon för sin man. Rätt tragiskt egentligen, men hon får ju vara snygg och har verkligen råd att vara snygg, hon får pyssla om sitt hem och sin trädgård som hon sjäv vill och det blir uppenbarligen uppskattat, sen att hon är en aningen hysterisk gör det ju bara ännu roligare :)





Men jag ska kolla klart alla avsnittet så ska jag yttra mig igen, får se om det blir andra tankar då.



Nää jag ska nog ta o umgås lite me min dotra nu.. hon verkar märkbart uttråkad och stänger av tvn typ hela tiden.. haha.. men vi hörs sen igen då :)



Hon... Terrorist???


Svar: Ja.

Inga kommentarer: