måndag 28 september 2009

Otta Tie Otta








Tjingeling Pling!














Försökt göra en design ett tag nu, men datorn är så seeeg :(






Jaja... shit happens.. Idag är d en rätt laddad dag... M är dundersjuk, och jag o K turas om att vabba.. Vill ju va hemma me min bebis hela dagen, men nu har jag varit hemma onsdag, torsdag fredag, lördag, söndag och halv dag i dag... Jag behövs ju på jobbet också. Men men, Eftersom det visat sig att lilltösen är penicillin allergiker får vi se om det går att lösa på jobbet, Prio 1 är ju att snuttan blir frisk igen!!!!


Rätt nöjd för sitt tillstånd på väg till närakuten för andra gången.









Igår var vi på jakt efter full tonåring... efter 3 timmar hitta vi tonåringen däckad... slutet gott allting gott. hoppas H har ont i huvudet idag!!!




Nej, nu är det dax att va vettig... min dotra e trött på sin mamma... så nu ska vi göra ett försök till apoteket med cykeln... tror jag tar mig vatten över huvudet, vagnen följer nog me iaf... men lite uppoffringar kan man faktiskt göra för sina änglar :)
En dagens på mig.. lika mongo som vanligt :P










Här och Här kan ni läsa mina fd bloggar.