måndag 28 september 2009

look up for a wile, and you will se that the sun still shining

Näää inte bildligt snackat men fatta grejen :P Människor hänger så gärna upp sig på andras liv, och kan bara inte låta bli att plocka småsaker hela tiden, som en liten, tragisk, tös som het plötsligt ska anmäla för bildstöld... alltså, ja det kanske var känsligt, men säg det då istället... varför provocera o provocera?? Du får ju inget för det.. för ingen bryr sig... så här är det ju faktiskt att sthlmare med näsan upp i vädret har sett så mycket, vart me om så mycket att inget förvånar oss längre, och absolut inte små lortgrisar som du. haha shit, tabba jag mig nu?? jaja... men nu har jag sagt det och liksom...... PUNKT SLUT!








Grattis till Pella Och Fredrik som har ehm... gått-steget-längre-än-förlovning-men-steget-under-giftermål. Gåsteläfömesteungi... mm.. så får det blir, de har Gåsteläfömesteungit sig. Lite finska, latin och grekiskan... ni vet "rena grekiskan"... haha..





Ja jag har tråkigt, sjukt tråkigt... har precis badat-duschat och nu satte jag mig här, me en kopp kaffe som kallnat. men d är lika bra.. för nu är d dax att sova... har liiiite feber, inte så mycket just nu, en har ont i kroppen... :(
Mina Änglar, så stora de blivit!
Vi saknar vår Natascha!!!
Och mamma-Fia så KLART!

Är det inte lustigt vilken tur vi haft, Vi fick barn samma år.
Och tjejerna leker underbart,
och deras mammor är bästa vänner <3

!!!!!!!!JAG SAKNAR MIN FIA!!!!!!!!!!
!!!Shit maräng!!!

Älskar dig tok-fia!
Du är en finaste vännen jag har.
Och den bästaste Gudmodern i VÄRLDEN!!!

Inga kommentarer: