söndag 13 december 2009

Är det ett skämt eller??

"gjort "slut" men en vän som ljugit för mig" - detta plus lite till ser jag i människans blogg.. haha!!!

Släpp den där offer-rollen nån gång, stå för ditt eget jävla misstag... skillnaden mellan dig och mig är att jag har ryggen fri, jag har inte lurat någon, varit falsk mot någon... det där att du kan vända saker emot mig...hmm... menar du att jag har fel???????

Nää, du.. hade du förstått vad du själv gjort, och varit ärlig mot dig själv.. skulle du se vem den verkligt sårade är... det här är ditt sätt att skydda dig, och slippa stå för ditt klanteri... men så länge du inte kan se det... så får sanningen vila här, för den bär iaf inte du på.

1 kommentar:

Becca sa...

jag vet att de var fel att träffa din mamma bakom ryggen på dig... de kan jag verkligen be om ursäkt för.. Förlåt! men allt jag fick höra vad du sagt om mig under dessa typ 3 år som du varit tillsmmans med kenta är inte okej.. jag hade bett om ursäkt betydligt mycket tidigare om jag inte fått veta vad du sagt om mig.. och jag vet att du vet vad jag pratar om för här vill jag inte ta de iaf.. väldigt tråkigt att att de blivit så här men jg orkar inte bråka eller snackA skit men jag står fortfarande för att du varit falsk och ljugit för mig, vilket även jag var då jag träffade din mamma jag undvek sanningen thats it...