söndag 13 december 2009

Jobbig morgon

Mått jättekonstigt hela morgonen.. huvudet har känts okontaktbart, och magen har gjort uppror... kräktes och grejer :( men nu e jag lite piggare... eller jag är piggare.. knappast magsjuka.. då hade jag inte stått på benen.. tror det är all stress som varit kombinerat med liiite sömn.. men nu e jag piggare och tycker jag avrit duktig, för barnen har inte märkt av mitt illamående.. hihi..

Nu ska jag göra lite kycklingklubbor som är väligt populärt hos iaf Emilia, så hon tjatar om lunchen HELA tiden nu.. jaja jag ska jag ska... haha

Ungarna somnade runt 21 igår och gick upp.... 0530!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så kan va en anledning till min alltför seeega morgon :P

nää lite lunch och sen en liten vila med Tildus.. tror jag kastar ut stora ungar och karl en sväng, jag ska ju till fiskis i em... så d är min rätt :P

Inga kommentarer: