lördag 12 december 2009

egentligen rätt charmerande

att bli tillägnad ett helt inlägg.. hehe.. ;)

Idag är tjejerna här hemma alldeles lyriska! Izabelh och Thim är här och ska sova kvar.. Mathilda har alltid avgudat Izabelh, och Emilia är ju såklart överlycklig över att hon också är här :) Såg skymten av snö, så vi ska packa ihop alla ungar och gå ut och gå lite i sarvträsk :)

sen blir det filmmys i pyjamas (pyjamasparty) med förbannat massa godis!!! Härligt, så det ska va :)

Tänkte deala lite med the parents imorn, bjuder de mig på middag så får de ledigt hela dan... fram till middag såklart, så åker jag ut me de.. Men det får vi se hur det blir med det, mycket kan förändras över en dag ;)


Nu ska vi ut!

3 kommentarer:

Novalies mamma sa...

vem har tillägnat ett helt inlägg till dig? =) Pussssssss

novalies mamma sa...

ja ja nu fattar jag... är alltid lite trög i början haha!
Jo det kanske det gjore!


Pussssss

Novalies mamma sa...

Har frågestund i min blogg nu.
Så passa på att fråga, jag svarar på allt!