torsdag 17 december 2009

en liten kris






men kan inte stanna för det.. nu lir det glada inlägg igen.. herregud, måste ha tröttat ut er.. sorry!!!!

Idag när jag vakna, och tittade ut så sa jag, "jag går inte ut i det här vädret, och jag tar inte ut Mathilda i det här vädret".. så vi blev hemma idag och haft det allmänt mys.. kollat lite film, ätit gott och bara varit... Mathilda har varit nakenfis och jag har haft Kentas mysiga fleecetröja på mig.. Funderat lite över mitt liv, och insåg att jag måste göra nåt.. kan inte bara vänta på att något ska hända.. JAG måste.. och sen får jag ta allt kommande efter det.. Jag har lovat mig själv och vänner att jag ska sluta tro att alla tisslar bakom ryggen... traumatisk stress eller nåt :P haha.. ne jag är mycket piggare... förutom magen då.. avbokade läkartiden.. dum ass! Men planen va att jag skulle lämna tildus i fiskis hos astrid och gå på arbetsintervju.. men fick inte ihop d hur jag än pusslade, så gav upp och sen så skulle ändå rebecca och bebisar komma och jag ville verkligen lösa allt. Så d blev som d blev.
Nu vet jag inte när jag kan få tid, men skulle ringa måndag igen.. blir det värre får jag väl ringa nacka.. för jag har ot konstant, och mår emellanåt jätteilla.. känns också som att någon håller i vänster sida av min hals, e alldeles spänd och det värker i muskeln (eller va det är)...

Äh, inget jag inte kan leva med.. haha.. Bella fic ta bort stygnen idag, tyvärr har det läkt ihop snett, så har har en liten flik som dinglar där, och det har blivit som ett skavsår, som jag måste göra rent varje dag.. men det är liksom där magen är som tätast, och ett rakt sår blir ju snett, det närmast vulvan (uuuäääk, vilket ord använer man då?? hahaha). men annars har det läkt ihop jättejättefint =)

Emilia var på julfest i skolan idag, och hade verkligen kanonkul! Och jag o tildus va hemma hos Emma och blev bjudna på lite käk, som var jättegott! Men eftersom Kenta va me Bella hos vet, så fick jag hämta Emilia i skolan, så vårt planerade jlbak får bli en annan gång..

Imorn är jag gräsänka på kvällen, och tänkte bjuda hit Fia o Natascha (fast jag ger mig fan på att hon jobbar, har för mig det faktiskt) Och äta pepparkakor med ädelost och åka lite pulka och bara ha en girlsnight... LÄÄÄNGEE SEN NU!!!





Nej, nu tackar jag för mig... ska upp tidigt imorn och lämna liten på dagis, sen hem o plugga, skicka in, vänta på prov, göra prov och sen är jag klar för ett tag... det behövs... tro mig..


































1 kommentar:

Novalies mamma sa...

Kul att du är tillbaka gumman, JAG HAR SAKNAT DIG <3 Pusssss