fredag 4 december 2009

kvällskaffe

Åkte ut till mamma idag och hämtade lillskruttan... kunde inte vänta en sekund till!!! Blev så tomt när gubben åkte på julbord... inte för att d gjorde någon skillnad.. han va ju bara hemma en stund, jobbade ju innan :P men ändå..

Köpte iaf ett linne jag ska ha imorn på bloggträffen... ska bli skittrevligt :) Hoppas på iaf en öl efter med Emma.. när vi ändå kommit iväg liksom *L*

Juste.. gjorde en sån där klantig grej idag.. tänkte va duktig o göra kneckt(ä?).. Det gick kanoners, gjorde ett kulprov, mmmmm va gott... och ska ta av kastrullen från spisen... på den halvminuten d tar att göra ett kulprov hinner skiten brännas!!! JÄVLA HELVETES SKITGREJER... kasta skiten och brydde mig inte ens om att städa undan.. blev sååå jävla arg.. så jag åkte till nynäs istället.. och ja, det fick jag minsann äta upp när jag kommer hem.. men då va jag inte arg iaf ;)

Nää ska gosa lite me bella nu som verkar ha lite ont... hon behöver nog lite kärlek.. juste.. ska lägga in lite bilder.. men mitt kaffe-i-soffan behov är starkare just nu.. så bilder... en annan dag... ska nog lägga mig innan Kenta kommer hem, blev några öl för honom.. har ont i huvet av nya spisen lukten som blir när man sätter på en platta... men d försvinner väl, har gjort det på den använda iaf...

1 kommentar: