fredag 4 december 2009

Mascara elr toffla?

Läste ett inlägg hos min kära granne Emma och kunde inte låta bli att ta åt mig... Klart man vill göra sig fin och så, men jag gör det nog mest för min egen del, och för mitt eget välmående... Jag är nog mycket feminist i det här ämnet, även om man var en partypingla när vi träffades, så vaknade han fortfarande bredvid mig... ett morgonmonster... smink i hela fejjan, sur o grinig.. och han stannade kvar.. och tror knappast det va morgonmonstrets förtjänst.. inte heller hoppet om partypinglan eftersom han gjorde mig på smällen.. han valde mig för den jag är, för min personlighet... Och bara för att han är en sån förbannat grym kille, lite bitter då o då, så väljer jag bort tofflan emellanåt... ;)

Men just just nu... så behåller jag morgonrocken ch tofflan på... inte en jävel hemma iaf som kan osa min gosiga doft under armarna.. mohahahahaha...

Och Emma... du är alltid fin <3

1 kommentar:

Novalies mamma sa...

Tycker inte att du ska ta åt dig!
Alla har viu våra dagar även BREE!!!!!

Men du fattar väl poängen i det jag skrev... att man kan inte bara ge upp att man är flickvän och känna sig alltför bekväm!

Eller?!

Pusssssssssss