söndag 6 december 2009

Bloggträff

Tjing, nu e jag människa igen.. det var jag INTE igår!!!

Bloggträffen som var på scandic Park hotel i lördags var ytterst trevlig!!!! När vi kom dit fick vi en lott av Hannah och två drinkbiljetter av lilla William. Jag vann en bok på min eller Emmas lott, vi redde aldrig ut vems som va vems så vi dela på vinsten :P

Jag blev iaf väldgt onykter, men jag hade verkligen skitakul!!!

På kvällen när folk börjat röra sig så var vi fortfarande kvar, vi hade många trevliga samtal med arrangörerna.. haha... full som en kastrull.. say no more.. det får bilderna göra ;) Bilderna har jag lånat från bloggfamiljen eftersom Emmas kamera raderat alla bilder vi tagit :(



Arrangörerna


Magnus spelade live


Mio gjorde reklam för Bobby



Jag och Emma




Fr.Vänster: Emma, Magnus,Jag,Peter(hannahs man) och "vanessas mamma"














Och ja.. jag har gått upp några kilon igen :(
Men det ska BORT!!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

smäll fet enligt mig..