måndag 14 december 2009

dåliga vibbar

mmm.. ibland undrar man vem som är ens vänner o inte är ens vänner... man blir lite osäker.. men d är kanske bara jag...??? Fast har man blivit så blåst av en vän, så tror man väl att alla vill en illa.. trodde jag hade kommit över det stadiet... men känner att något är konstigt iaf...

Håller mig lite på kant så får vi se va som händer.

Om inte annat är det hääärligt väder idag!!! Och bella blir av me skitstygnen, så idag ska hon få springa av sig lite ;)

2 kommentarer:

Camilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Din kära granne OCH VÄN!!! sa...

Carro det är bara du.... Om du nu menar det som var på fejjan?! jag skulle ALDRIG börja bråka eller tjafsa om något sådant, känns verkligen jätte trist att du ens tror det om mig, men förstår också eftersom det du har varit med om... Men som sagt, lägg ner alla misstankar om mig, för det kommer ALDRIG ALDRIG någonsin ske att jag börjar bråka med dig såhär. och speciellt inte över en jävla dumburk! där allt bara blir helt fel när man skriver!


<3 pusss älskar dig gumman!