fredag 18 december 2009

Trots allt

har jag det rätt bra. Jag har en familj som älskar mig, en fästman som håller skenet vid liv när jag tror att livets slut är nära. Jag har ett rätt fint hem.. när jag orkar städa :P Ha helt underbara barn under mitt tak, en underbar hund och helt underbara vänner.

Jag vill framförallt ge en hedersmedalj till Emma som stått ut me mitt humör och fått ta skit, och Fia som bara är helt jävla underbar!!! Jag älskar dig och jag gör vad som hellst för dig!!!
Och Astrid som vet hur det känns när allt skiter sig och funnits där, och till Mickis som är bättre än bäst... hmm.. ja ni ser.. jag har det bra!

En medalj till Mathildas otroligt underbara dagis och underbara fröknar Eva, Marie och Gunilla!

Och en tapperhetsmedalj till min älskade dotter och bonusdotter som stått ut med mig, men ändå gett mig kramar och sagt att jag är bäst, till min karl som ser ljuset i det mörka och älskar mig för den jag är.

Jag har kärlek, och jag håller hårt i den!

2 kommentarer:

Novalies mamma sa...

Gumman, du har det riktigt bra... det är bara det att man behöver prioritera bland känslor ibland, och tyvärr så "råkade" du prioritera dåliga känslor och det ganska så snett... Det e klart man håller ut och kämpar för din skulle, för du e helt underbar människa. Och låt aldrig någonsin igen NÅGON trampa ner dig, det är du absolut inte VÄRD! Du har en helt underbar familj som älskar dig och även dina vänner!

Och en sak ska du veta, DU ÄR DEN BÄSTA GRANNEN MAN KAN HA <3

Pusssssss

monica o baby felice sa...

Hej! Tack för tipset! Magnus hämtade henne idag då min pappa kommer på besök , men jag sa till honom att han skulle prova med potatismjöl .

Ja, verkligen! Pratade lite lätt med Emmaom att nån dag dra ihop milf gänget och köra nån utekväll/hemmakväll med vin och annat skojj!
kram!