måndag 5 oktober 2009

Bästa

Jag går i världens bästa skola!!! skicka ett panik mail till min mentor och i princip skrev jag att det skiter sig om vi inte gör nåt.. jag tänkte mig "ja, men du måste ju ta tag i det här o det där"... fick "Hej!
Du behöver komma hit tror jag så du och jag gör en ny tidsplanering för studierna.
Skicka mig 3-4 alternativ på tider fr o m nästa vecka (v. 42) så hittar vi säkert en tid som passar oss båda. Efter 17.00 går också bra.
Det ordnar sig! Att studera här innebär att vi ska hjälpa er att klara av det!"...

Jag menar hur underbart är det inte att få nå sånt när man tror att man nått slutet?

Eva har alltid varit bäst, vi fick connection direkt och hon tar sig verkligen alltid tid för mig o mina bekymmer... nää fan nu ska jag leta upp hårspännet mathilda kastat åt helvete... inte bra... hon har fotografering idag och jag ska lämna memlan i skolan nu också... hmm... typ.. JALLA JALLA!!! ;)

Inga kommentarer: