torsdag 8 oktober 2009

Oj då.. sorry..


En hel dag sen jag blogga.. men har vart så jäkla trött.. jaja.. sålde vagnen igår, tydligen till idioter.. men vi får se vart det leder.. jag tar gärna tillbaka den igen, eftersom det är många andra som är intresserade. Suck.
Mathilda me fina vagnen

Det går verkligen toppen på Mathildas dagis, hon älskar sitt dagis, och inte ett ljud säger hon när jag går, jag får en puss och så går hon in, vänder sig och säger "hej då mamma" och slänger iväg en slängkyss :) I LOVE THAT LITTLE CHILD!

Blev ingen fotografering i tisdags heller, för fotografen var sjuk.. så hoppas det blir av snart...

Från att tro att den här månaden blir tajt, så blev det en rätt nice månad... pengarna bara rullar in... vi såg igår på kontoutdraget att det blivit en rättelse, så när jag tog ut 2.200 till pappa så hade det dragits två gånger.. och detta har vi inte ens märkt.. haha.. vi trodde de pengarna var underhållsbidraget när vi gjorde kontoutdrag i måndags... men underhållet kom retorakitvt på check, och så vagnen 1500.. hehe hehe... money money ;)

Ja, ibland är livet nice. Idag ska jag ta en storstädning... sen ska jag hämta barn och Emilia har me sig sin kompis hem idag, jag o Ws mamma C bestämde det igår, eftersom vi lovade det i söndags. Tycker det är så skönt att Emilia hittat en kompis om bor så nära och faktiskt har riktigt trevliga föräldrar =)

Nää, nu blir det plocka, damma, diska, tvätta, dammsuga och skura de närmaste timmarna :) högtalarna är redo att spotta ut lite sköna toner :)

Inga kommentarer: