tisdag 13 oktober 2009

Jag gör vad jag kan.


Är så sjukt förvirrad just nu.. riktigt förvirrad, rädd, ledsen, frustrerad otillräcklig... otillräcklig... Men jag gör vad jag kan.
Jag kämpar för att vara mamma till mitt barn. Jag kämpar för att hon inte ska se min förtvivlan.
Jag skyddar henne med allt jag har, jag går över lik för henne. Jag skulle offra allt jag älskar, allt jag har för henne.

Jag vill bara ha ett svar..... men tills dess är det kärleken till mitt barn som får mig att gå upp på morgonen.


Jag gör vad jag kan.





Mathilda, mammas älskling.
Du är det bästa jag har.
Jag älskar dig så det gör ont.


Utan dig.


Vore jag ingenting.














Jag tvår mina händer i kärlekens namn.
Du kan vinna allt, du förlorar ibland.
Men vägen som vi färdas på,
den leder ingenstans.



Inga kommentarer: