torsdag 15 oktober 2009

SÅ DÄR JA ;)




Fotnot. Bilden "idag" är från i somras.. idag har jag gått ner 4kilo till ungefär efter den bilden... men nåt sånt här lär ni inte få se förrän jag är klar.. helt klar ;P


______________________________________________________

Har precis lämnat barnen i skola och på dagis.. blev en mysig morgon för en gångs skull, lugn frukost, lugn påklädning, vi hade tid att prata och vi hade tid att ta det coolers.. Man blir så mycket gladare då :)

Vet inte riktigt va jag ska skriva.. hmm... juste.. vet ni, jag funderar på att göra läppförstoring.. haha bara för att testa.. kanske blir en mört :P
Det lär inte hända alltså, men skulle va häftigt o se resultatet.. nää urs, lite FramVille... sen ska jag nog bädda ner mig ett slag, alldeles frusen... :(

Och så är det så här... JAG MÅR SKITBRA !!! Är bara irriterad på folk som blir galen när de tumultat sitt egna liv hundra gånger om och folk får minnsann inte prata om det alls... Men när folk runtom kring gör ett val som överraskar, då ska det pratas om moral och skitsnackas.. LÖJLIGT!!! GET A LIFE!!!!

2 kommentarer:

Caroline. sa...

Du skriver i gåtor både här och på facebook ;P Hoppas ni får en mysig helg. Ligger snön kvar? Kram!

Camilla sa...

Hmmm...funderar på om man ska ta åt sig?!Men de där med skitsnackas känns inte helt bekant....men mammor får vara oroliga för sina barn vare sig dom är små eller stora...