måndag 12 oktober 2009

Jag har inte ens haft sex med sex




Igår var en sån där dunderlyckad kväll som bara händer i norrort :) Jimmy plockar upp mig i danderyd, sen åker vi vidare till v-tuna och lämnar nåt på nå företag... jaja.. sen åker vi vidare och hälsar på Micke, som jag inte träffat på oj... 5 år?? Så jääävla kul!!! Tog en kaffe där, så åkte vi vidare till Jimmys föräldrar, och vi kom på att vi säkert inte heller setts på 5 år!!! Jag bodde ju typ där, så det var skitmysigt, speciellt med Jeanettes sjukt goda mat!!! Hasselbackspotatis, med rostbiff, sås och rödvinbärsgelé... ehm NAM!!!
Tog ett glas rött till maten och vi prata lite minnen, bla hur grön jag var i ansiktet när vi åkte ut på vattnet och vågorna var sjukt höga och jag satt bak och spydde som en gris.. haha.. ja de var ju vakna under hela resan så de kommer ju ihåg det mesta. medans jag sov och var säker på att jag skulle dö.. Efter den goda maten åkte vi hem till Jimmys lya, fan va fint han har fått det!!! värsta köket!! Med hela chiliserien!!!! *GRRR*

Innan det var dags att röra sig hemåt, åkte vi förbi Micke igen och satt där och snacka lite skit, Micke har förresten bytt namn till Missie! Hans läpp är större än Kissies, dock inget skit i läppen, förutom några stygn... så from now on he is the new kissie, missie from the hood ;)

Nu ska jag hem till grannen Emma, och lilla Lie och Atrick, och dricka lite kaffe!
Missie

Jimmy


.

Missie igen






Inga kommentarer: