tisdag 20 oktober 2009

Kiiiiiiss!!!!!

Tjolahopp.. fortfarande hemma med sjuk liten :( Men hon börjar piggna nu, fortfarande lite feber, så hon får va hemma imorn också iaf.. Vid 8 så trodde jag att Mathilda skulle svimma om hon va vaken en sekund till, så jag gav henne en välling efter frukosten (hon rörde inte ens mackorna... mjölken drack hon) Och så fick hon sova nakenfis, jag kröp ner där bredvid henne, lite spänd att jag kanske behöver vakna med kiss över hela mig... men så somna vi efter en stund.. och när vi vakna vid 10.30 så var det torrt, så vi gick in till toaletten och så fick hon sätta sig på pottan.. vi läste en bok sjuhundra gånger, och prata om allt o lite till.. inget kiss... så jag frågade henne om hon skulle ta med sig pottan ut till vardagsrummet och titta på tv medans hon försökte kissa, sagt och gjort.. jag sätter på barnkanalen och ska precis sätta mig här vid datorn, när jag hör att det rinner i pottan... tittar på Mathilda som ser alldeles chockad ut och så applåderar vi och hon skulle minsann ringa sin pappa och berätta att hon "tissa ottaaaan, pappa, otta tiiiisss, Jaaaaaaaaaaaaa"... haha mammas älskade lilla plutt.. sååå duktig!!! =)

Inga kommentarer: