fredag 2 oktober 2009

PINSAMT!!!

Som de flesta vet så är vårat hem under dramatiskt kaos, det renoveras och spöket laban kastar ut alla grejer från barnens rum, för inte är det barnen iaf?!


Och på morgonen här hemma är det som ett sånt moln, ni vet på tecknade filmer när de slåss, och snipp snapp så har leksaker, hundhår, kläder frukostmackor invaderat mitt revir... tid att städa undan har jag ju i inte, det gör jag när jag kommer hem. Här hemma är morgonen nog det största kaoset på dagen.. trist.. men iaf, det skulle komma såna dära o fixa me ventilerna eller va d va... och det hade de gjort nu när jag lämna barnen.. jag trodde jag skulle smälla av när jag kom hem, gick de in här????? stackarna... i mitt o K sovrum har vi lagerfarvaring av grejer som inte är nån ide att packa upp förrän vi är klara.. sängen va obäddad och jag tror inte de gick in där.. hoppas inte det iaf.. haha shit va glad jag e att jag inte va hemma :p



Men snart ska det minsann bli fint här också, tar lite tid me ungar som inte ska störas när de sover mm..




Hitta lite mer bilder plus en ny, och hon är ju helt bedårande mitt lilla hjärta!!!

titta själva!


På väg till dagis



Nää nu ska jag göra mig i ordning, sen iväg till forum och ta en lunch me Tankekastrullen =)

Hare så bra så länge =)

Inga kommentarer: