söndag 4 oktober 2009

HTML-koder MY ASS


DET GÅÅÅR INTE!!! JAG KAN INTEEE!!! HJÄÄÄÄLP!!!!
Det går åt helvete, fattar ingenting om hur jag lägger in designen... rena grekiskan!

Jaja annars har dagen varit helt okey! Mathilda sov hos sin mormor i natt, hon ville verkligen följa me de hem igår, och det var ingen som riktigt kunde säga nej, så det blev så. Och det var rätt behövligt för Es skull, då vi titta på film och åt en jävla massa godis, fast både K och E somna innan filmen var slut, så jag la E i Ms säng eftersom hon har en loftsäng... och jag kanske är stark... haha.. men nej!

K fick ligga kvar i soffan, så jag släckte alla ljusen och gick o la mig i en stooooor säng, rätt fett nice :)Fick sova till 10 typ.. då C ringde och fråga om det blev nån lek mellan W o E.. så det var bara att gå upp, hoppa in i duschen och gå iväg me lilla E.. sen gick jag hem och jag o K började fixa o trixa lite här hemma. vid 12 kom min lilla skrutt me Mormor och J, och vi satt o fika lite. Sen fick lillskit sova lite middag och jag gick o handla o hämta hem E, sen börja jag me maten och så kom Emma m. familj och min pappa. Jag och M o N dansa lite, hehe :)
Sen blev det gooood mat, fläskkarré m. kantareller och gräddsky och potatis, och en liten ruccola sallad me färgrika cocktailtomater :) Gott Gott.. =)

haha, måste bara berätta vilket pucko jag är... haha... Idag tänkte jag sätta igång kameran efter att ha laddat batteriet... det funka inte... blev heeeelt förstörd!!! Men sen så kom jag ju på, att batteriet må ha legat på laddning, men stoppa jag in batteriet rätt?? haha.. näääää DUM ASSSS!!!

Min lilleskit! Tänk att hon snart är TVÅ!!!

1 kommentar:

Novalies mamma sa...

Tack för en riktigt god middag gumman!

Love you Pusssss

Ps... blogg.se är mycket bättre hehhe ;)