söndag 18 oktober 2009

Vart tog den söta lilla flickan vägen??

HÄR E JAAAG ;) Haft full rulle hela helgen.. och haft en otroligt bra helg :)
I fredags bestämde jag o Tessan att vi skulle ta en bio kväll.. så hon och hennes mamma kom o hämta mig här hemma, så åkte vi in.. Marie åkte vidare.. Jag o Tessan kolla på sergel om det fanns nå biljetter där, 2 stycken o hur mycket folk som hellst, nehepp, då år vi till saga då som vi reserverat biljetterna på, 222 st fanns det kbvar.. och ändå fick vi betala reservationspris, 10 kr... hmm.. löjligt.. haha
Hämta ut biljetterna, vidare till kina, en varsin fyra små rätter och jag tog ett rött o tessan en cola.. åt o snacka massa skit.. vidare till bion och såg "Bröllopsfotografen".. haha vilken film!!!

Efter filmen åkte vi till jägarn, av någon anledning.. jag tog ett rött till, sen bar det av hrmåt, mycket trvlig och lycad kväll, och jag kom hem nykter... mycket lyckat :)

I Lördags var det barnkalas, efter att jag dränkt barn i saft, testat nyföddas hörsel så gick jag hem.. då var det bra liksom.. haha.. men vi fick oss några goda skratt ;)

Igår, åkte vi ut tidigt till vallentuna, Tessan hoppar på vårt tåg i roslags-näsby, sen kommer vi hem till micke, tar en kaffe, fuck ungen e verkligen varm... tar tempen -organiserade mammor har alltid med sig temp o alvedon- haha eller nåt.. nää men tycket hon va lite varm på morgonen, fast det inte visade nåt.. så för säkerhets skull tog jag me grejerna. Och som jag misstänkt så hade hon feber, och inte nog me det, så fick tessans syrra värkar så tessan var tvungen att åka iaf... jaja, vi har inte åkt så långt för att inte kunna ta en kaffe me stackars Micke.. haha.. så vi drack några koppar, kollade in en buss och sen satt vi o prata en timme hann vi med iaf.. sen bar det av mot bussen.. hmm får kompensera detta med en öl på stan nån gång kanske?!

på vägen hem från vallentuna får jag ett mess från min uttråkade lillebror, som saknar sin storasyster så mycket *yeah right*, så han o hans kompis mötte mig i slussen, och så följde de med mig hem.. vi käka lite, drack lite kaffe och Mathilda blev förälskad på nytt... andreaaaas, andreas, dreaaaaaas!!! hördes det hela kvällen igår. haha.. så det va myspys och få knuffa lite på lillebror o få höra lite hemlisar.. hihi :)

nää nu ska jag ringa till dagis och sjuka Mathilda.. så jäääklaaa trist, de har fotografering idag ju!!! SUCK!!!

1 kommentar:

Astrid sa...

Tjo hej där tok fralla !!! ;)
Hoppas lillan mår bättre
Ville bara berätta att Izabelh har bjudit Emilia på kalas på söndagen den 25:e kl 14.00
ha det gott...jätte kramen