lördag 10 oktober 2009

TRÖTT

E så trött.. somna me Mathilda igår, vaknar av att kenta ropar från vårat sovrum kl. 2.30... han va rätt sliten efter en killkväll och ville ha vatten och papper... och att jag skulle tömma hinken...uuuuuäääääk...!!! haha... stackarn han tål ju inget längre.. :P

Och sen kunde jag inte somna, så jag koka kaffe och satte på filmen jag hyrt.. tänkte somna till den.. helt omöjligt.. kunde verkligen inte somna.. vid 4 stängde jag av tvn för då vakna mathilda, så då slängde jag ihop sofforna så somna vi där.. kl 8 kommer mathilda "mamma.. gott?" jag, "ja älskling lite gott har jag sovit" Hon. "mmm.. mamma (klappar mig på kinden)... Upp o hoppa nu mamma?" Jag, "ja jag ska komma upp, kan du hämta mammas telefon?".. Hon går iväg och kommer tillbaka "såå upp hoppa mamma".. jag .. "mm.. nu ska jag upp o hoppa"....

Och nu sitter jag här.. osa precis en morgonskit.. vi hörs

Inga kommentarer: