fredag 9 oktober 2009

kväll

Ja nu är det kväll.. och jag är trött... blev inge elgiganten idag.. jag o Mathilda tog oss ett långbad och vi skratta så vi grät båda två.. hon är så underbar mitt hjärta! Efter badet låg hon o mös me sin pappa en stund, och sen gick ögonen i kors på henne, då var det bara att lägga sig me henne och snosa lite, och så somna hon på ett ögonblick :) Nää, nu ska jag nog hoppa i säng o ladda för en ny dag imorn... undrar va som hittas på då :)

Dags o planera kalas också :)
Måste kolla upp självrisksgrejerna på agria också.. så vi inte åker på nån liten dold paragraf bland alla hundra och få en räkning femtielvatusen... men det tror jag inte, för vi har den bästa försäkringen... och me den summan vi betalar varje månad för Bellas försäkring bör man ju få lite rekvisita? Fan hundens försäkring är dyrare än barnens... Men idag, just nu, är jag sjukt glad över att jag betalat in runt 500 varje månad till agria.

haha fy fan.. jäkla krångel ska d va jämt.. aldrig tar det slut.. om inte annat vet jag att jag lever ;)

Inga kommentarer: